FAQ

Frågor och svar

Undrar du över något om Repeak?

Nedan finner du svar på vanliga frågor.

Appen finns tillgänglig i både App Store och Google Play. 

Nej, förutom vid registrering av ditt konto som personlig tränare så är det via mobilen du använder appen. Vi planerar att göra verktyget tillgängligt via hemsida och andra enheter i framtiden.

Repeak är ett resultat av undersökningar, samtal och intervjuer med personer som arbetar inom hälsa och träning.

Appen är framtagen genom ett nära samarbete med vår betagrupp som består av personliga tränare och klienter.

Självklart, dina åsikter är viktiga för oss! Mejla dina idéer och feedback löpande till info@repeak.se. Du kan även anmäla ditt intresse för att bli en Repeak-testare inför utvecklingen av nya funktioner.
Beta-testa Repeak nu

Vår vision är att skapa goda förutsättningar för företagande och välbefinnande genom Repeak. Vi vill skapa en gemensam samlingsplats för hälsocoacher och klienter med syfte att bidra till god hälsa för båda parter.

Svenska Livsmedelsverkets databas används som grund i appen. 

Om du använder måttenheten gram görs uträkningen enligt Svenska Livsmedelverkets databas. Om du däremot använder en annan enhet, exempelvis deciliter, görs en konvertering.

 

Det innebär att det kan förekomma en viss differens. Det kan även förekomma vissa skillnader beroende på vilket märke av livsmedel som används.

Ja, det går bra. Livsmedel som inte finns med i vår databas räknas däremot inte med i den totala uträkningen för din måltid. Det innebär att näringsinformationen för måltiden inte kommer att stämma till hundra procent.

 

Vi får löpande information om alla livsmedel som används i appen – även om de livsmedel som inte finns med i databasen. Detta står till grund för utveckling och utökning av vår livsmedeldatabas.

Vi har nolltolerans mot olämpligt uppförande och språkbruk i appen. Om du på något sätt blir hotad, trakasserad eller diskriminerad av en annan användare i appen bör du rapportera in detaljer om detta till oss på info@repeak.se, så att vi kan vidta korrekta åtgärder.

 

Skriv en utförlig beskrivning av vad som hänt och bifoga eventuella bevis för att underlätta vår bedömning. Att en användare bryter mot Repeaks användarvillkor kan leda till avstängning från appen och att användaren förlorar tillgång till sina levererade tjänster. Dessutom kan användaren gå miste om ersättning för förlorad inkomst.

Prisinformation hittar du via fliken ”Priser” här på hemsidan. För klienter är appen gratis att använda. Personliga tränare behöver skicka ut en inbjudan med en personlig kod för att klienten ska kunna registrera ett konto. Inbjudan skickas ut via appen. 

Troligen fastnar mailet i ditt skräppostfilter. Börja därför med att kolla om mailet ligger i din skräppost. För att inte riskera att missa mejl från oss rekommenderar vi att du gör Repeak till en betrodd avsändare.

 

Om du har fortsatta problem så kan du kontakta oss via info@repeak.se så hjälper vi dig.

En klient blir inaktiv i samband med att den programtid du angett i appen löper ut. För att göra klienten aktiv igen behöver du som personlig tränare förlänga programtiden. Då blir klienten aktiv igen per automatik.

För att radera ditt konto behöver du vara inloggad i appen. Som användare går du in på din profil och väljer integritetsinställningar och klickar på ”Ta bort mitt konto”. Ditt konto tas då bort och din prenumeration avbryts. Din data och personuppgifter tas bort inom 10 dagar. För mer information om vilka personuppgifter som samlas in kan du läsa vår sekretesspolicy HÄR.

Instruktionsvideos

Hittar du inte svaret på din fråga?

Då är du välkommen att skicka ett mejl till info@repeak.se, så ser vi till att lösa det tillsammans.